sreda, 9. junij 2010

Kolač iz dateljev in suhih sliv

Vedno sem bila malo skeptična do veganskih pečenih sladic in uporabe raznih nadomestkov jajc in podobnega. Tale "brownie" je bila moja prva veganska pečena jed in moram priznati da je prav dober. Kot ponavadi, sem spet pretiravala z dateljni, zato je končni izdelek malo bolj sočen in kompakten.

Sestavine:
250 g polnozrnate moke
300 ml sojinega mleka
50 ml rastlinskega olja
4 jedilne žlice kakava v prahu (grenkega)
200 g rjavega sladkorja
sol
jedilna žlica vanilijevega sladkorja
100 g razkoščičenih suhih sliv
80 g razkoščičenih dateljev
1.5 čajne žlice pecilnega praška
čajna žlica mletih mandljev

V posodi zmešamo suhe sestavine: moko, pecilni prašek, kakav in sol. Posebej zmešamo sojino mleko, olje, vanilijev sladkor in rjavi sladkor, ter mešamo da se sladkor raztopi. Dodamo datelje in suhe slive, ter zmeljemo s paličnim mešalnikom, da dobimo gladko zmes. V zmes počasi vmešamo zmešane suhe sestavine ter zlijemo v pekač (približnega premera 27 x 17cm). Pečemo na 200 stopinjah približno 30 minut.

Kolač postrežemo z veganskim vanilijevim sladoledom.

Recept je rahlo prirejen iz knjige Vegan Cookbook: Over 90 Mouthwatering Recipes for All Occasions. Dodala sem manj sladkorja in več dateljev, ker se mi zdi da preveč sladkorja prekrije naravno sladkost dateljev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar